Formulär för inmatning av felanmälan.
Titta på instruktionsfilmen Eller vill du titta på andra filmer
När
hyresgästen ringer in eller på annat sätt hör av sig angående något fel
registerar du uppgifterna i denna bild.
När alla uppgifter är inskrivna, glöm inte
att klicka på spara.
Knappar:
PDF Arbetsorder : Klicka på knappen för att skriva ut en arbetsorder .
PDF Bekräftelse: Klicka på knappen för att skriva ut en bekräftelse.
Sök leverantör : Klicka på knappen för att söka efter leverantör i personregistret
Sök person : Klicka på knappen för att söka efter person i personregistret.
Fast skötare : Klicka på knappen för att lägga till fastighetsskötare i fältet Inrapporterat av.
Skicka e-post : Klicka på knappen för att skicka en bekräftelse (skickas till e-postadressen som är inskriven i fältet "E-post för bekräftelse") .
OBS! När man gör ändring av Status och det finns en e-postadress till hyresgäst
Då får man en fråga om man vill skicka e-post om förändringen. Svara OK för att skicka e-post, svar Avbryt om du inte vill skicka e-post
E-posten skickas när man klickar på knappen spara
Spara: Klicka på knappen för att spara en ändring.
Ny felanmälan : Klicka på knappen för att skapa en ytterligare ny felanmälan för samma objekt.
Lägg till åtgärd : Klicka på knappen för att skapa en åtgärd för denna felanmälan.
Flikar:
Felanmälan